Lakši kamioni za veću korisnu nosivost

Poslujući na veoma konkurentnom tržištu, kompanija Arclid Transport je morala da do kraja uveća korisnu nosivost i poveća produktivnost. Ulaganjem u specifična transportna rešenja u kombinaciji sa obukom vozača, menadžer voznog parka Piter Konvej je uspešno ostvario ove ciljeve.

Piter Konvej, rukovodilac voznog parka, nadgledao je obnavljanje voznog parka kompanije Arclid Transport.

Istovar peska.

Istovarivanje peska u kamenolomu za pesak Bathgate grupacije.

To je bila jednostavna jednačina: svaki kilogram kojim se uštedi na težini kamiona je kilogram kojim se dobija na korisnoj nosivosti; a svaki dodatni kilogram korisne nosivosti doprinosi većoj dobiti. „S druge strane, kamion koji se vozi prazan ili nedovoljno efikasno predstavlja bačen novac“, kaže Piter Konvej.

Sada već ima nekoliko godina otkako je kompanija za koju on radi odlučila da transformiše svoje poslovanje. Tokom najvećeg dela istorije kompanije Arclid, jedini klijent kompanije je bila njena matična firma, Bathgate grupacija u porodičnom vlasništvu, sa svojim kamionima koji su prevozili pesak od kamenoloma za pesak Bathgate grupacije (Bathgate Silica Sand) u Češiru u severozapadnoj Engleskoj, do raznih tačaka širom Ujedinjenog Kraljevstva. Međutim, to što su imali samo jednog klijenta je značilo da su se kamioni kompanije povremeno vozili prazni u povratku.

„Privlačenje više klijenata je bilo presudno za povećanje naše rentabilnosti, ali da bismo uspeli, trebalo je da se bolje prilagodimo potrebama tržišta i postanemo svesniji imidža naše marke,“ objašnjava Piter Konvej.

On i njegove kolege su bili svesni toga da je sve veći broj kompanija zahtevao isporuke na vreme i korisnu nosivost. Prva stavka za kompaniju Arclid je stoga bilo ulaganje u vrhunska vozila koja su odražavala njen imidž vrhunske marke kao kompanije koja je u stanju da izvrši isporuke klijentima tačno na vreme i sa maksimalnom efikasnošću.

Za nas je ključno da preciziramo vozilo po meri kompanije Arclid Transport, a ne samo da izaberemo gotovu šasiju sa montažne linije.

Piter Konvej

Rukovodilac transporta, Arclid Transport

Nakon što je prisustvovao promociji Volvo FH kamiona u Geteburgu, Švedska u 2012, Piter Konvej je verovao da je pronašao odgovarajuće vozilo za poslovanje kompanije Arclid. Lakša Volvo šasija koju je kompanija Volvo mogla da ponudi je bila ključna stavka koja je pravila razliku, ali takođe i nivo udobnosti i bezbednosti za vozača u Volvo kabinama, kao i motor visokih performansi i potrošnja goriva.

Kamion kompanije Arclid na utovaru.

Najskoriji dodatak voznom parku kompanije Arclid – tri Volvo FH kamiona – dolaze sa brojnim poboljšanjima, uključujući i laganu srednju osovinu za podizanje firme Volvo Trucks, koji zajedno znače uštedu u težini od 280 kilograma.

 

Od tada, približno 90 procenata svih novih dopuna kompanije su bili Volvo kamioni. Piter Konvej sam označava vozila i ima blisku saradnju sa lokalnim Volvo zastupnikom, firmom Thomas Hardie. Neuobičajeno za industriju, radionice firme Thomas Hardie servisiraju kamione kompanije Arclid tokom noći, obezbeđujući minimalne zastoje u radu. Oni imaju redovni kontakt i blisko sarađuju kada je u pitanju planiranje servisiranja, a kada se kamioni servisiraju, za vozača je obezbeđeno uslužno vozilo.

Znak za brzinu vetra.

Lofotska ostrva su vetrovita i Ken-Marek je jednom morao da vozi kada je brzina vetra prelazila 30 metara u sekundi.

„Za nas je ključno da preciziramo vozilo po meri za kompaniju Arclid Transport, nasuprot tome da samo izaberemo gotovu šasiju sa montažne linije,“ objašnjava Piter. „Mi osećamo sav taj dodatni teret koji je usmeren protiv nas u tome što pokušavamo da postignemo ovde u poslovanju. Ako smo u stanju da uštedimo 100 kilograma po vozilu, zbog toga što većina naših vozila nosi dva tovara dnevno, to je dobitak od 200 kilograma korisne nosivosti po vozilu dnevno. Sa voznim parkom od 33 vozila tokom perioda od 12 meseci – to je značajna razlika.“

Danas se kamioni kompanije Arclid retko voze prazni. Kompanija je uspešno privukla nove klijente, za koje oni preuzimaju zadatke prevoženja suvog rasutog tereta između njihovih isporuka za Bathgate grupaciju.

Volvo ispunjava sva polja i sve što nam je potrebno je već ugrađeno u postojeće vozilo.

Piter Konvej

Rukovodilac transporta, Arclid Transport

Kamion kompanije Arclid u vožnji.

Ulaganje u vrhunska vozila je važan deo građenja imidža kompanije Arclid kao vrhunskog dobavljača usluga.

Piter Konvej je izuzetno ponosan na promene koje je doživeo da se dogode voznom parku i poslovanju kompanije. Počevši svoju karijeru vozača kamiona, on smatra da je bitno da pronađe vreme da izađe na put i bude u toku u vezi sa najnovijim modelima i tehnologijom. Ali ulaganje u najbolju raspoloživu tehnologiju je samo jedna strana medalje i on zna da dobri vozači takođe imaju veliki uticaj. Kad god se isporuči novi Volvo kamion, instruktor za obuku vozača firme Thomas Hardie posećuje prostorije kompanije Arclid i, nakon analiziranja tehnike vozača, ponudiće savet kako da poboljšaju i bezbednost i potrošnju goriva.

„Mi želimo da budemo vrhunski, tako da je važno da i naša vozila i osoblje odražavaju reputaciju kompanije za profesionalnost i kvalitet usluge za klijente. Naša strategija nije da budemo najjeftiniji na putu – već želimo da budemo najisplativiji u odnosu na to šta klijenti dobijaju za svoj novac. Stoga zapošljavamo tim visoko profesionalnih vozača i redovno ulažemo u njihovu obuku.“

Arclid Transport neprestano traži način da dodatno poboljša korisnu nosivost i, kroz mnoštvo poboljšanja, njen najskoriji dodatak voznom parku – tri Volvo FH kamiona – su u stanju da smanje dodatnih 280 kilograma. Jedna značajna promena je dodatak lagane srednje osovine sa podizanjem. (U Ujedinjenom Kraljevstvu vozila od 40 i više tona moraju da imaju tri osovine). Kako bi se smanjio uticaj na korisnu nosivost, kompanija Arclid Transport je ranije opremila svoje Volvo kamione laganom srednjom osovinom od nezavisnog dobavljača, koja je bila oko 400 kilograma lakša od standardne gurajuće osovine.

Međutim, nova lagana srednja osovina sa podizanjem, firme Volvo Trucks, lakša je za još skoro 50 kilograma. Ne samo da to dodatno poboljšava korisnu nosivost, već takođe skraćuje vreme isporuke, pošto kamion sada može da se isporuči direktno iz fabrike firme Volvo Trucks, umesto preko nezavisnog dobavljača.

„Pošto većina naših vozila nosi dva tovara dnevno, praktično dobijamo tonu korisne nosivosti u poređenju sa tim kada bismo koristili standardnu gurajuću osovinu,“ kaže Piter Konvej i dodaje: „U stvari, rešenje u vidu lagane srednje osovine sa podizanjem firme Volvo Trucks je za nas idealno, jer to znači da nema više dugog vremena isporuke i sve se obavlja pod okriljem firme Volvo u pogledu garancije, dostupnosti delova i tako dalje. Sada mislim da Volvo ispunjava sva polja i da je sve što nam je potrebno već ugrađeno u postojeće vozilo.“

 

Peskara Bathgate grupacije.

Peskara Bathgate grupacije se nalazi u Češiru u severozapadnoj Engleskoj. Odande kamioni kompanije Arclid Transport transportuju pesak po celom Ujedinjenom Kraljevstvu.

Arclid Transport

ISTORIJA: Osnovana 1972. kao nezavisna podružnica u okviru Bathgate grupacije. Kompanija Arclid je radila isključivo za druga preduzeća u okviru grupacije, ali je poslednjih godina počela da radi i za spoljne klijente, takođe. Danas se 50 procenata zadataka kompanije Arclid obavlja za grupaciju.

USLUGE: Prevoz suvog rasutog tereta, pretežno peska iz peskare Bathgate grupacije u Češiru u Ujedinjenom Kraljevstvu. Ostali tovari uključuju cement, glinu, dolomit, fosfat i so.

Srodni sadržaj

Isporuka savršene kombinacije

Krejg Foks, australijski vlasnik voznog parka, navodi dve stvari koje objašnjavaju njegov uspeh u transportnoj delatnosti: transport isplativog tereta i transport mešovite robe....

Vučni voz od 175 tona juri australijskom divljinom

Na australijskim putevima, baka od 52 godine sedi za volanom modela Volvo FH 16 Tri sa vučnim vozom od 175 tona. Iza sebe ima četiri prikolice, a dug, topao dan ispred sebe. Ćerka vozača kamiona, a kasnije i udovica vozača, Maksin Tejlor, ne bi ovo ...

Duboki iskop u Kopenhagenu

U Kopenhagenu je u toku izgradnja nove podzemne železnice. Transport zemlje kroz grad, sa više od milion stanovnika, pravi je izazov za vozače kamiona. Joni Olsen je jedan od njih i ovo je priča o njemu....

Filtrirajte članke

5 true 5