Volvo dizel motori sa izuzetno širokim opsegom obrtnog momenta

Pogledajte naše krive

Izuzetan obrtni moment na malim brojevima obrtaja. Izuzetno širok opseg maksimalnog obrtnog momenta. Maksimalan obrtni moment i maksimalna snaga. Uporedite naše krive obrtnog momenta i videćete razliku. Popnite se u kabinu da biste to osetili – neverovatno ubrzavanje, nenadmašnu vučnu snagu i ekonomičnu i prijatnu vožnju većim brzinama.

Ekonomični Volvo dizel motori

Projektovana ekonomičnost

Optimalna geometrija komora za sagorevanje. Brzo i precizno ubrizgavanje koje reguliše EMS. Veliki odnos pedale gasa i punjenja. Mogli bismo i dalje da objašnjavamo zašto su naši motori tako ekonomični. Važnije je to što oni više utiču na vašu dobit. A manje na životnu sredinu.

Patentirana Volvo motorna kočnica VEB+

Volvo motorna kočnica: VEB i VEB+ imaju snagu kočenja do 375 kW

Naša patentirana motorna kočnica VEB+ koristi jedinstvenu konstrukciju bregaste osovine da bi apsorbovala do 375 kW (510 KS) na D13 motoru. Na D11 motoru Volvo motorna kočnica (VEB) apsorbuje do 290 kW. U kombinaciji sa našim I-Shift menjačkim sistemom i inteligentnom regulacijom stalne brzine kretanja mnogo bezbednije i ekonomičnije savladavate strme i nezgodne nizbrdice.

Ekološki čistiji motori

Naši Euro 6 motori predstavljaju veliki skok ka ekološki čistijem transportu i manjem ekološkom uticaju. Snaga i ekonomična potrošnja goriva su kao kod Euro 5 modela, ali je emisija čvrstih čestica prepolovljena, dok je emisija azotnih oksida smanjena za skoro 80%. 

Naše rešenje za Euro 6: pregled

Naše rešenje za Euro 6

1. Motor
Nove komponente motora poboljšavaju protok gasova i obezbeđuju da izduvni gasovi dođu u sistem za naknadnu obradu na optimalnoj temperaturi.

2. Sedma brizgaljka
Specijalna brizgaljka za dizel gorivo toplotno reguliše DOC i obezbeđuje efikasnost DPF-a i ispravnu funkciju SCR-a.

3. Oksidacioni katalizator za dizel gorivo (DOC)
DOC proizvodi NO2 neophodan za efikasno sagorevanje čvrstih čestica u DPF-u. U hladnim uslovima, obezbeđuje i toplotu za regeneraciju.

4. Filter za čvrste čestice u dizel gorivu (DPF)
Filter sakuplja čvrste čestice (PM) i skladišti ih sve dok ne sagore tokom regeneracije. Regeneracija se dešava automatski – ne morate da preduzimate nikakve radnje.

5. Selective Catalytic Reduction (SCR)
U zoni mešanja izduvni gasovi se prskaju AdBlue tečnošću. U katalizatoru se azotni oksidi (NO2) efikasno pretvaraju u bezopasni azotni gas i vodu.

6. Katalizator neobrađenog amonijaka (ASC)
Poslednja komponenta ispred izduvne cevi u kojoj se uklanja preostali amonijak (NH3).

Volvo FMX sa osam varijanti snage

Odaberite odgovarajuću snagu

Odaberite jednu od osam varijanti snage. Postoje četiri 11-litarske (D11) i četiri 13-litarske (D13) opcije.

Pronađite lokalnog zastupnika

Uverite se u snagu

Uverite se u snagu i efikasnost naših motora kod lokalnog zastupnika za Volvo Trucks.

Pronađite lokalnog zastupnika