Nezgodni uslovi za vožnju nisu nikakva prepreka za Volvo FMX

Izuzetna pokretljivost

Kada blato ili pesak progutaju put, jedini način da izbegnete nevolje je da nastavite dalje. Automatska kontrola proklizavanja (ATC) vam upravo to omogućava. Ova revolucionarna funkcija automatski uključuje prednju osovinu baš onda kada vam treba – i isključuje je kada vam ne treba. Tu je i Volvo dinamičko upravljanje koje obezbeđuje upravljanje bez naprezanja i eliminiše dejstvo svake rupe na putu.

ATC pruža sve prednosti prednje pogonske osovine sa funkcijom biranja, pri čemu je praktičan isto kao stalno uključeni sistem.

Jonas Odermalm

Menadžer odeljenja za građevinska vozila, Volvo Trucks

Automatska kontrola proklizavanja vam pomaže kada su uslovi za vožnju teški

Bez ikakvih kompromisa

Prednja pogonska osovina vas izvlači iz nevolje. Međutim, kada je uključena, narušava upravljivost. Za razliku od stalno uključenog pogona na svim točkovima, automatska kontrola proklizavanja vam nudi najbolje od oba rešenja. Kada je prednja pogonska osovina uključena, dobijate svu potrebnu vuču. Kada je isključena (što je uglavnom slučaj), bolje upravljate kamionom.

Otkrijte automatsku kontrolu proklizavanja
Volvo dinamičko upravljanje: daje vam veću i lakšu kontrolu

Upravljanje bez naprezanja

Što je teren pod vašim točkovima zahtevniji, više cenite Volvo dinamičko upravljanje. Ova inteligentna tehnologija obezbeđuje do 85% dodatne sile upravljanja i eliminiše smetnje. Opustite se i uživajte u lakšoj i stabilnijoj vožnji sa manje naprezanja.

Više razloga da volite Volvo dinamičko upravljanje
Uređaj za podizanje dvostruke osovine

Podignite osovinu. Smanjite poluprečnik zaokretanja.

Uređaj za podizanje dvostruke osovine omogućava isključivanje i podizanje jedne pogonske osovine. Kada je osovina podignuta, kamion se ponaša slično kao 4×2 ili 6×2, što omogućava manji poluprečnik zaokretanja i znatno bolje upravljanje. Takođe smanjuje potrošnju goriva do 3%.

Saznajte više o uređaju za podizanje dvostruke osovine
Volvo FMX kamioni imaju impresivan razmak od podloge u natovarenom stanju

Strmije uzbrdice i dublji jarci

Pomerili smo prednju pogonsku osovinu za 100 milimetara napred da bismo dobili bolji prilazni ugao. Osim toga, ponovo smo je konstruisali (od konusno-tanjirastog para do ležajeva) da bi bila čvršća i imala manji otpor vazduha. Integrisali smo paralelnu šipku iza osovine da bi robustno osovinsko kućište bilo najniža tačka vozila, što značajno povećava razmak natovarenog vozila od podloge.

Pronađite lokalnog zastupnika

Nemojte nam verovati na reč

Posetite lokalnog zastupnika za Volvo Trucks i uverite se u izuzetnu pokretljivost kamiona.

Pronađite lokalnog zastupnika