Manje goriva, bolja vuča i manji poluprečnik zaokretanja. Uređaj za podizanje dvostruke osovine vam omogućava da isključite i podignete jednu pogonsku osovinu. Time dobijate vuču i nosivost pogona sa dvostrukom osovinom, kao i vozne karakteristike i efikasnost pogona sa jednom pogonskom osovinom.
Uređaj za podizanje dvostruke osovine je idealno rešenje ako vozite natovaren kamion u jednom smeru, a prazan u drugom. Kada istovarite kamion, treba samo da pritisnete dugme na instrument tabli da biste isključili i podigli pogonsku osovinu. Čim natovarite kamion, pogonska osovina se automatski spušta i ponovo uključuje u cilju maksimalne vuče i voznih karakteristika. Za ceo postupak vam treba samo oko 15 sekundi, što znači da ne gubite dragoceno vreme.
Pogonske osovine stvaraju više trenja i otpora kotrljanja, što znači veću potrošnju goriva. Ako isključite i podignete osovinu onda kada vam ne treba, možete da smanjite potrošnju goriva do 4% jer se vraćate sa podignutom osovinom. Šta to znači za dobit?
Kada je osovina podignuta, kamion se ponaša slično kao 4×2 ili 6×2, što omogućava manji poluprečnik zaokretanja i znatno poboljšanu upravljivost. Kamion 6×4 sa osovinskim razmakom od 4,6 metara može da smanji poluprečnik zaokretanja za više od jedan metar, a to može da bude veoma korisno u tesnim prolazima.
Treba vam veća vuča? Ako ograničenje osovinskog opterećenja dozvoli, samo pritisnite dugme na instrument tabli da biste prebacili težinu na jednu pogonsku osovinu.