|
Pneumatici |
Visina (mm) |
---|---|---|
Low |
315/60R22.5" |
880 |
Med |
315/70R22.5" |
950 |
High |
315/80R22.5" |
1050 |
Osovinski razmak (mm) |
Tegljač 4×2 |
Kamion 4×2 |
Kamion 6×2 |
Kamion 6×4 |
---|---|---|---|---|
3200 |
|
|
|
● |
3500 |
● |
● |
● |
● |
3700 |
● |
● |
● |
|
3850 |
|
|
|
● |
3900 |
● |
● |
● |
|
4100 |
|
● |
● |
|
4200 |
|
|
|
● |
4300 |
|
● |
● |
|
4500 |
|
● |
● |
● |
4750 |
|
● |
● |
|
5000 |
|
● |
● |
● |
5250 |
|
● |
● |
|
5500 |
|
● |
● |
● |
5800 |
|
● |
● |
|
6100 |
|
● |
● |
|
6450 |
|
● |
● |
|
6800 |
|
● |
|
|
Rezervoari za gorivo
Mogu da se poruče plastični, čelični ili aluminijumski rezervoari za gorivo. Zapremine od 160 do 630 litara. Rezervoari u obliku slova D isporučuju se u dve visine – 560 mm i 710 mm.
Rezervoari za AdBlue
Plastični rezervoar za AdBlue ima zapreminu od 32 litra. Pumpa za AdBlue je integrisana sa modulom rezervoara. Postoji jedna varijanta za vozila sa desnim rezervoarom za gorivo (ADTP-R) i jedna za vozila sa levim rezervoarom za gorivo (ADTP-L).
Prednja osovina
Prednje osovinsko opterećenje se kreće od 7,1 do 9 tona.
Prateće osovine
Mogu da imaju nekoliko konfiguracija – nepokretna sa jednostrukim ili dvostrukim pneumaticima ili upravljiva prateća osovina. Osovinsko opterećenje je 6,7, 7,1, 7,5, 9,5 ili 10,5 tona.
Tip |
Osovinske kombinacije |
Tip oslanjanja |
Opterećenje 1, 2 ili 3 osovine (tone) |
Tip redukcije |
Prateće osovine |
---|---|---|---|---|---|
Jednostruka osovina |
|
|
|
|
|
RAD-L90 |
4x2 |
Parabolično/parabolično sa S-oprugama |
13 |
Jednostruka/u glavčini |
|
RAD-KR |
4x2 |
Vazdušno |
13 |
Jednostruka/u glavčini |
|
Dvostruka/trostruka |
|
|
|
|
|
RADT-KR |
6x2 |
Vazdušno |
19/20 |
Jednostruka/u glavčini |
Nepokretna/upravljiva |
RADD-BR |
6×4 |
Parabolično |
23 |
Jednostruka/u glavčini |
|
Niz otvora na okviru za isporučioca nadgradnje
Gornji niz otvora je predviđen za isporučioca nadgradnje. Svi nosači u gornjem nizu otvora imaju pomerene ose i odstojnik od 8 mm. U gornjem nizu otvora ne postoje zakivci.
Priprema za dizalicu
Ploče za dizalicu mogu fabrički da se montiraju na šasiju.
Priprema za dizalicu
Ploče za dizalicu mogu fabrički da se montiraju na šasiju. Kutija za akumulator se pomera unazad, a pričvrsne ploče se montiraju iza kabine, na obe strane šasije. Komplet električne pripreme – ELCRANE – je uključen.
Vučna sedla
Asortiman obuhvata ISO vučno sedlo sa L-profilima različite visine, što znatno povećava mogućnost izbora. Vučno sedlo spojeno prirubnicom je laka varijanta sedla jer ne zahteva nikakvu pričvrsnu ploču. Najmanja visina vučnog sedla iznad šasije je oko 150 mm. Integrisano podmazivanje i indikator priključene prikolice postoje kao opcije za određene varijante.
Volvo FE ima pneumatske kočnice sa ventilirajućim diskovima napred i nazad. Sistem za elektronsku kontrolu kočnica (EBS) sprečava blokiranje disk kočnica, obezbeđuje brže i bezbednije kočenje i doprinosi manjem habanju kočnica. Sistem sadrži funkcije kao što su ABS, blokada diferencijala i zajedničko kočiono dejstvo. Pri zajedničkom kočionom dejstvu sistem koristi razne kočnice na vozilu radi ravnomernijeg aktiviranja kočnica i manjeg habanja radnih kočnica i pneumatika. Prošireni EBS paket ima funkciju koja olakšava startovanje na nagibima. U ponudi su kočioni diskovi različitih veličina, što zavisi od vrste primene.
ESC (elektronski program stabilnosti)
ESC (ESC-BAS1) održava stabilnost po pravcu u teškim uslovima i sprečava prevrtanje.
Hidraulični retarder za AL306 menjače
Na menjaču se nalazi kompaktan, integrisan hidraulični retarder (varijante RET-HYDR i RET-TPT).
Maksimalni kočioni moment pri usporavanju je 1490 Nm između 800 i 1900 o/min.