Kamioni

SRBIJA

×

Moć brojeva

Holandska firma Schenk Tanktransport ubira plodove svog rada jer koristi lake Volvo kamione na sve konkurentnijem tržištu.
Pomoću novih lakih kamiona Volvo FH i Volvo FM, firma Schenk Tanktransport je uspela da značajno poveća korisnu nosivost.

Braća Hari i Arjan Šenk su treća generacija uspešne holandske porodične dinastije koja se bavi transportom. U sektoru, u kojem rentabilnost zavisi od transporta cisterni-poluprikolica maksimalnog kapaciteta, novi laki kamioni Volvo FH i Volvo FM opravdano postaju sve važniji za njihovo poslovanje. Ne ugrožavajući bezbednost i udobnost, ovi kamioni sada imaju veću korisnu nosivost zbog manje mase. Od 2014. godine moguće je poručiti nekoliko ključnih specifikacija za osnovno vozilo, što značajno smanjuje ukupnu masu. „Idealan kamion za nas je Volvo FH 4x2 T s masom manjom od sedam tona“, kaže Hari Šenk. „To je magična granica – masa praznog vozila pomoću koje kombinujemo regionalni i dugolinijski transport. To je najvažnija kombinacija za nas.“

 

Porodica Šenk

Kada govori o postizanju maksimalne korisne nosivosti, Hari slikovito opisuje značaj matematike. „Ako se jedan tegljač sa cisternom-poluprikolicom koristi za transport oko 1.400 tovara godišnje, veća korisna nosivost od samo 50 kg povećava godišnju masu tovara za oko 70 tona. Za 100 vozila je to 7.000 tona, a u roku od pet godina oko 35.000 tona. To je moć brojeva. Potencijalno povećanje korisne nosivosti je ogromno.“

Firma Schenk, koju je njihov deda osnovao 1925. godine, uglavnom transportuje tečnosti i gasove otkako je, tokom 1950-ih, počela da sarađuje sa raznim naftnim firmama. Na dugačkom spisku korisnika njihovih usluga sada se nalaze džinovske multinacionalne firme kao što su Shell, BP, Air Products i Linde. Sedište firme je na idealnom mestu, na glavnom autoputu istočno od Roterdama, između široke gradske lučke oblasti i Nemačke, kao i drugih glavnih evropskih tržišta. „Robu uglavnom transportujemo iz magacina, fabrika i rafinerija“, kaže Arjan Šenk. „Oni se obično nalaze oko glavnih morskih luka kao što su Roterdam, Amsterdam, Antverpen i Hamburg. Proizvode transportujemo do raznih kupaca koji su uglavnom u državama Beneluksa i Nemačkoj, ali i u skoro svim drugim evropskim državama.“

Schenk Tanktransport sarađuje sa firmom Volvo Trucks od 1947. godine. Arjan kaže da im se sviđa to što mogu da prilagode Volvo kamione svojim vrlo specifičnim zadacima. „Firma Volvo Trucks je fleksibilna i sveobuhvatna. Ponekad možemo da produžimo radni vek svojih vozila, a širok asortiman specifikacija nam omogućava da koristimo Volvo vozila za skoro sve vrste transporta.“

U voznom parku firme Schenk trenutno je više od 500 Volvo kamiona, zbog čega joj je neophodan pouzdan partner. Arjan priznaje da im je maksimalna radna efikasnost najbitnija. „Naši proračuni se zasnivaju na maksimalnom broju radnih sati i dana u godini i mi imamo dovoljno vozača za postizanje ove radne efikasnosti. Volvo Trucks zna šta nam je važno i rado nam pomaže na razne načine. Bezbednost, ukupan trošak vlasništva, masa praznog vozila, dizajn i udobnost vozača glavni su kriterijumi za ulaganje u kamione. Zato laka vozila predstavljaju zdravu investiciju.“

 

Volvo FH firme Schenk Tanktransport.


Luka u Roterdamu je široka i naizgled beskrajna. Najduža evropska luka, sa kontejnerskim terminalima, dimnjacima, cevovodima i gasnim rezervoarima na dužini od više kilometara, proteže se zapadno od grada do Masvlaktea, oblasti koja je izgrađena nasipanjem mora da bi se luka još više proširila tokom poslednjih nekoliko godina. Po hladnom, vlažnom januarskom danu, Peter Verkoajen, vozač firme Schenk, dolazi na terminal da preuzme pošiljku tečnog prirodnog gasa. „Ova poluprikolica ide za Austriju“, kaže nam on. Iako vozi već trideset godina, Peter je prvi put vozio jedan od lakih Volvo kamiona firme Schenk pre otprilike godinu dana. „Odmah sam primetio da je kamion nesumnjivo elastičan i da je lakši od drugih. Kod lake kabine mi se najviše sviđa to što nisu pravljeni kompromisi u pogledu prostora. Visokim momcima kao što sam ja neophodan je što veći prostor za noge. Sedište je izuzetno udobno, a funkcionalnost je baš onakva kakvu očekujem od Volvo kamiona.“

Širok asortiman specifikacija nam omogućava da koristimo Volvo vozila za skoro sve vrste transporta.

U sedištu firme Schenk, braća se pripremaju za put do raznih kupaca u Belgiji i Nemačkoj. Kada razgovarate sa njima, jasno vam je da im je izuzetno važno ne samo da zadovolje potrebe svojih kupaca, već i da privuku najbolje vozače u ovoj delatnosti. Zato već godinama vode interne obuke. „Uspeh naše firme se zasniva na dobrim vozačima i osoblju“, kaže Hari. „Da bismo u tome uspeli, osim što obezbeđujemo osnovne uslove, nabavljamo najbolje kamione jer tako pronalazimo i zadržavamo vozače. Na kraju krajeva, profesionalni vozači provode mnogo vremena u kamionima i zahtevaju najbolji alat za rad.“

Transport tečnosti i gasova je složen posao. Osim ogromnih raspona u pogledu temperature i uslova, morate da budete krajnje obazrivi tokom utovara, istovara i transporta. Asortiman lakih Volvo kamiona je napravljen i testiran primenom najstrožih standarda, pa predstavlja pouzdano rešenje za najosetljivije terete. „Naši kupci uvek zahtevaju maksimalne performanse u pogledu bezbednosti. Od toga zavisi naš poslovni uspeh ili neuspeh“, kaže Arjan Šenk.

Transport tečnosti i gasova je složen posao. Osim ogromnih raspona u pogledu temperature i uslova, morate da budete krajnje obazrivi tokom utovara, istovara i transporta. Asortiman lakih Volvo kamiona je napravljen i testiran primenom najstrožih standarda, pa predstavlja pouzdano rešenje za najosetljivije terete. „Naši kupci uvek zahtevaju maksimalne performanse u pogledu bezbednosti. Od toga zavisi naš poslovni uspeh ili neuspeh“, kaže Arjan Šenk.

Imajući u vidu budućnost svog poslovanja, firma Schenk sve vreme proširuje i prilagođava vozni park lakih kamiona. „Da bismo efikasno koristili svoje kamione, najvažnije nam je da su pouzdani“, dodaje Hari Šenk. „Pošto ih mnogo koristimo – ponekad i do 7.500 sati godišnje – vrlo je važno da imaju malu sopstvenu masu. Na kraju krajeva, pri tako intenzivnoj upotrebi, bitan je svaki kilogram tereta. Vidimo sebe kao transportnu službu svojih kupaca, ali smo svesni specifičnosti koje nas razdvajaju. Vidimo i detalje i širu sliku. Ponosni smo na svoje zaposlene i svoje klijente.“

 

Pošto mnogo koristimo kamione – ponekad i do 7.500 sati godišnje – vrlo je važno da imaju malu sopstvenu masu.
Specifikacije lakih kamiona firme Schenk.

Specifikacije lakih Volvo FH kamiona firme Schenk sa masom manjom od sedam tona

null

Najveći asortiman kamionskih specifikacija na tržištu

Od 2014. godine, napravili smo veliki broj poboljšanja da bismo smanjili masu Volvo kamiona, što uključuje materijale, motore, osovine i šasiju. Kod nekih vrsta primene, smanjili smo masu za 500–600 kg u poređenju sa tradicionalnom konfiguracijom.
Volvo Trucks sada ima najlakši kamion za poslovanje – uz istu bezbednost, performanse i kvalitet. Bez obzira na vrstu zadatka, na raspolaganju vam je odgovarajuća konfiguracija za veću korisnu nosivost. 

Potražite detaljnije informacije od lokalnog Volvo zastupnika.

Schenk Tanktransport

Istorija: Schenk je porodična firma koja je počela s radom tokom 1925. godine. Hari i Arjan Šenk su treća generacija koja vodi ovu firmu.
Usluge: Firma Schenk se najviše bavi transportom tečnosti i gasova, uključujući goriva (40%).

Transportno okruženje

Godina osnivanja: 1925.
Vlasnici: Hari Šenk i Arjan Šenk.
Broj zaposlenih: 1.400.
Vozni park: Oko 700 kamiona (od kojih je oko 70% marke Volvo).
Vozači: 1.200.
Glavni teret: Tečnosti, uključujući goriva i gasove.
Dodatna korisna nosivost: 278 kg.
Obuhvaćene teritorije: Zemlje Beneluksa, Nemačka i druge zemlje u Evropi.
Glavni klijenti: Shell, BP, Air Products i Linde.