Vaš Volvo kamion je precizna alatka čiji je osnovni deo šasija. Bez obzira na to da li vam je potreban kamion za vuču izuzetno velikih tereta u teškim uslovima, kruti kiper kamion ili lagani tegljač za upotrebu na putu, možemo ga napraviti za vas iz istog koncepta šasije za sve kamione sa pogonom na dizel. Izaberite neku od opcija vazdušnog i lisnatog vešanja, komponenti optimizovanih za težinu i priprema za postavljanje nadgradnje baš u skladu sa vašim transportom i vašim zahtevima.
Prilagođavamo šasiju pomoću komponenata i sistema koji su napravljeni tako da pouzdano rade mnogo godina.
Kiper ili cisterna? Kamion sa dizalicom, kamion za prevoz automobila ili vatrogasni kamion? Lagan ili sa izuzetno velikom nosivošću? Nije bitno za šta vam treba – Volvo šasija je spremna na sve. Širok spektar opcija specifikacija olakšava optimizaciju šasije kamiona prema vašim tačnim zahtevima.
Svi Volvo kamioni su dizajnirani tako da olakšaju postavljanje nadgradnje i pomognu proizvođačima karoserije da postignu uspeh. Širok spektar opcija za konfiguracije osovina, visine šasije, međuosovinska rastojanja i dodatno ojačanje znači da se vrhunski kamion može sa lakoćom napraviti po meri za vašu svrhu.
Čim poručite kamion, dajemo proizvođaču karoserije trenutni pristup portalu sa Volvo uputstvima za proizvođače karoserije (VBI). Mogu da započnu rad dok mi pravimo vaš kamion, što rezultira bržom, isplativijom isporukom i kamionom spremnim za rad.
Bez obzira na teren ili uslove na putu, Volvo kamion je napravljen da vas vodi napred. Uređaj za podizanje dvostruke osovine, prednja pogonska osovina i I-Shift sa terenskom kočnicom i niskim stepenom prenosa samo su nekoliko primera iz čitavog niza opcija za kamion koje olakšavaju rad na neravnom terenu i u lošim uslovima na putu.
Prednja pogonska osovina sa automatskom kontrolom proklizavanja automatski uključuje prednju osovinu u trenutku kada vam je potrebna – i isključuje je kada nije potrebna. Čvrsti poklopac osovine je najniža tačka vozila i obezbeđuje veliki razmak od podloge kada je potpuno opterećen.
Naše zadnje vazdušno vešanje za građevinske kamione daje vam razmak od podloge od najmanje 300 mm, kao i manje vibracija u odnosu na lisnato vešanje. Opružni elementi, pneumatski oslonci i stabilizatori postavljeni su tako da budu dobro zaštićeni na vrhu osovina kako bi se obezbedila radna efikasnost.
Teško ste natovareni? Nema problema. Bez obzira na to da li izaberete vazdušno ili lisnato vešanje, jedna prednja osovina može da podnese do 10 tona, dok dve mogu da podnesu 20 tona. Može vam pomoći da ostvarite bolju zaradu i da vam olakša rukovanje teškim ili neravnomerno raspoređenim teretom.
Uvećajte nosivost i produktivnost čvrstim i izdržljivim rešenjem za zadnje osovine. Naša zakretna osovina za teške radne uslove sa lakoćom može da podnese tovar do 38 tona.
Ako vam je potrebna velika nosivost, možete da dobijete petoosovinski kamion direktno iz fabrike. Brže ćete nabaviti kamion i smanjićete troškove prilagođavanja. Kamion se isporučuje sa kompletnim odobrenjem za tip vozila.
Svaki kilogram tereta se računa. Zašto onda voziti sa težinom koja se ne isplati? Kombinovanjem karakteristika lakih kamiona kao što su instalacije prednje i zadnje osovine optimizovane za težinu i određivanjem specifikacije kamiona koja odgovara ravnim putevima, dobijate vrhunsku mašinu za zaradu: Maksimalna nosivost sa zadržanom pouzdanošću.
Kombinovanjem naših lakih rešenja možete da nabavite Volvo FM 4×2 tegljač težak 6,0 tona ili Volvo FH 4×2 tegljač od 6,6 tona. To znači više tereta unutar ograničenja težine i može da vam poveća profit.
Manje goriva, bolja vuča i manji poluprečnik zaokretanja. Uređaj za podizanje dvostruke osovine vam omogućava da isključite i podignete krajnju zadnju pogonsku osovinu. Time dobijate vuču i nosivost pogona sa dvostrukom osovinom, kao i vozne karakteristike i efikasnost pogona sa jednom pogonskom osovinom. Kada ponovo utovarite kamion, osovina se automatski spušta i uključuje.
Uređaj za podizanje dvostruke osovine omogućava bolju energetsku efikasnost kada isključite i podignete osovinu u situacijama kada vam nije potrebna. Potrošnja goriva se može smanjiti ako pri povratku vozite sa podignutom osovinom. Na kraju, to bi moglo da vam poveća dobit.
Kada podignete krajnju zadnju pogonsku osovinu, kamion se ponaša slično kao 4×2 ili 6×2, što vam pruža značajno bolji radijus okretanja i upravljivost u poređenju sa 6x4. Takođe smanjuje habanje pneumatika. Treba vam veća vuča? Jednostavno pritisnite dugme na tabli za instrumente i ako ograničenje osovinskog opterećenja dozvoli, možete da prebacite težinu na jednu pogonsku osovinu.
Work Remote je korisna alatka kada radite van kabine. Daje vam kontrolu nad funkcijama pogonske grupe i karoserije. Bežična je i robusna i ima domet do 25 m, kao i dugo trajanje baterije. Jedinica se puni kada je u svojoj priključnoj stanici unutar kabine.
Work Remote štedi vreme prilikom utovara i istovara i pomaže vam da izbegnete greške pri utovaru, kao što su preopterećenje ili neravnomerna raspodela tereta. Radi bezbednosti i sigurnosti, radio-signal je šifrovan po istom visokom standardu kao i ključ kamiona.
Prikazane funkcije možda nisu standardne ili dostupne za sve nivoe opreme i opcije pogonske grupe.