Kamioni

Najekonomičniji Volvo tegljač, FH sa I-SAVE tehnologijom predstavljen u Beški i Šumaricama

S namerom da potencijalne kupce upoznaju s najnovijom tehnologijom za uštedu goriva I-SAVE, koja je ugrađena u tegljač FH, Volvo kamioni Srbija su početkom jeseni organizovali druženje sa sadašnjim i potencijalnim vlasnicima Volvo kamiona - na dve lokacije, u Beški i u kragujevačkim Šumaricama.
U ponudi Volvo Trucks od nedavno su tegljači iz FH serije s tehnologijom I-SAVE koji su posebno prilagođeni dugolinijskim prevozima.
Na testovima u realnim uslovima i u svakodnevnoj eksploataciji kod prvih kupaca u Evropi u praksi su potvrdili da se s njima može uštedeti sedam odsto goriva, a često i mnogo više, bez osetnijih gubitaka u dinamici i prosečnoj brzini.

U ponudi Volvo Trucks od nedavno su tegljači iz FH serije s tehnologijom I-SAVE, posebno prilagođeni dugolinijskim prevozima, za koje proizvođač argumentovano tvrdi da su do sada najekonomičnija vozila ove kategorije za tu namenu. Na testovima u realnim uslovima i u svakodnevnoj eksploataciji kod prvih kupaca u Evropi u praksi su potvrdili da se s njima može uštedeti sedam odsto goriva, a često i mnogo više, bez osetnijih gubitaka u dinamici i prosečnoj brzini.

Izvanredne rezultate u probnoj eksploataciji demo vozilo s novim motorom D13K TC (s turbokompaund tehnologijom) od 460 KS, postigle su dve velike transportne kompanije u Srbiji. U jednoj od njih, KoMo-transu iz Trnave kod Čačka ušteda je iznosila skoro četiri litra na 100 km, što je čak 11 odsto manje od najekonomičnije potrošnje koju je s Volvo kamionima iste ili približne snage ta kompanija ostvarila na istoj relaciji, pod istim, punim opterećenjem! Na probi u kompaniji Euro Šped, isto vozilo je, u uobičajenim radnim uslovima, ostvarilo prosečnu potrošnju od samo 24,62 litra na 100 km.

S ovim i odličnim rezultatima iz drugih transportnih kompanija u Evropi, kao i s tehničkim detaljima I-SAVE tehnologije na FH kamionima prisutne u Beški i Šumaricama upoznali su stručnjaci iz Volvoove kompanije u Srbiji. Odgovorili su na broja pitanja vrlo zainteresovanih vlasnika transportnih kompanija, rukovodilaca voznih parkova ali i vozača. U Beški su gosti Volvo I-SAVE karavana imali mogućnosti da se i sami uvere u domete nove tehnologije – kroz kraće probne vožnje u mešovitom saobraćaju (autoput, naseljeno mesto). Mnogi od njih nisu krili oduševljenje novom verzijom već odlično afirmisanog FH tegljača.

I-SAVE tehnologija je bila glavna, ali ne i jedina tema druženja u Beški i Šumaricama: domaćini su gostima predstavili i još jednu, vrlo ekonomičnu verziju FH tegljača – Reloaded. Upoznali su ih i s pogodnosti nove vrste servisnih ugovora – Bronzanim ugovorima za redovno i interventno održavanje vozila starijih od četiri godine, a upozorili ih i na važnost pravilnog funkcionisanja, odnosno regeneracije prečistača koji zadržava čvrste čestice - čađ, kod nas odomaćeno nazvanog DPF filter.

Ko i na svim dosadašnjim okupljanjima slične vrste, u Beški i Šumaricama su predstavljene mogućnosti koje kupcima proizvoda Volvo grupe – ne samo kamiona i autobusa, već i građevinskih mašina - pruža Volvo finansijski servis (VFS). Među povoljnostima finansiranja kupovine posredstvom VFS su aranžmani prilagođeni  poslovanju klijenta, fiksna kamata tokom celog kreditnog perioda, predmet finansiranja je istovremeno i obezbeđenje za kredit, kupac je vlasnik finansirane opreme od momenta isporuke, a, uz kamion, postoji mogućnost finansiranja i priključnih vozila, nadogradnje, PDV-a, servisnih ugovora.

Na oba događaja, prvi put, partner je bila i kompanija Schmitz Cargobull Srbija, koja je za ovaj svojevrsni karavan obezbedila dve poluprikolice iz najtraženije familije najvećeg evropskog proizvođača priključnih vozila – SCS 24/L – 13.62 E B. To su troosovinska vozila s ceradom proizvedena u Schmitz Cargobullovoj fabrici Altenberge u Nemačkoj, unutrašnja visine oko 2,8, s pneumaticima 385/65R22.5“, vrlo povoljnom sopstvenom (neto) masom od oko 6.450 kg (u specifikaciji su dva rezervna točka, dva sanduka za alat, četiri reda aluminijumskih letvi, podizna osovina, itd). Ovo je jedna od verzija poluprikolice nastala na najnovijoj lakoj a vrlo robusnoj i čvrstoj šasiji GENIOS s redukovanom sopstvenom masom, koja omogućava da neto „težina“ poluprikolice u osnovnoj verziji iznosi samo 5.990 kg. Oba Schmitz Cargobull priključna vozila koja su vukli FH tegljači predstavljeni u Beški i Šumaricama (FH460 I-SAVE s FH500 Reloaded) opremljena su potpuno novim tipom zaštite od podletanja, kao i MIDERHOFF (kratkim) kopčama za zatezanje cerade koje odlikuje vrlo lako i brzo rukovanje.

LINK ka images

Za više informacija, osoba za kontakt je:
 

Tijana Savić
Direktor marketinga
Tel: +381 63 612 398
Email: tijana.savic@volvo.com

Firma Volvo Trucks nudi kompletna transportna rešenja profesionalnim i poslovnim kupcima. Firma nudi kompletan asortiman kamiona za srednje i teške uslove rada. Kupcu podršku obezbeđuje globalna mreža od 2.100 distributera i radionica u više od 130 zemalja. Volvo kamioni se sastavljaju u 15 zemalja širom sveta. U 2018. isporučeno je više od 127.000 Volvo kamiona širom sveta. Volvo Trucks je deo grupacije Volvo, jednog od vodećih svetskih proizvođača kamiona, autobusa, građevinske opreme i brodskih i industrijskih motora. Grupacija takođe nudi rešenja za finansiranje i servisiranje. Volvo Trucks zasniva svoj rad na glavnim vrednostima: kvalitetu, bezbednosti i zaštiti životne sredine.