Ali ono što ovog „snagatora“ čini posebnim nije samo moćan pogonski agregat, već i izuzetan paket opreme. Iz dugačke specifikacije se, recimo, izdvajaju ojačane osovine s vazdušnim oslanjanjem (i napred i pozadi), čelično kućište I-Shift menjača, ojačana šasija, adaptivna LED svetla, kontrola pritiska u pneumaticima iz kabine, indikator mase po osovinama i gotovo sve što se može naručiti za dodatno uređenje kabine: kožom presvučena, ventilisana i grejana sedišta, digitalizovana tabla s instrumentima, bočni ekran s informativnim i zabavnim sadržajima…
Snažan i komforan „delija“, jedinstven u voznom parku kompanije iz Mačkata, biće uposlen na prevozima gotovih proizvoda, ali i sirovina za moderne proizvodne pogone, u kojima po vekovima staroj tradiciji nastaju delikatesi prepoznatljivi u Srbiji i regionu i u mnogim evropskim državama.
U voznom parku Zlatiborca, koji trenutno ima 750 zaposlenih, šest je vozila ukupne mase veće od 6,5 tona i svi su iz Volvoovog programa! Najstariji i ujedno prvi Volvo u kompaniji – neumorni FL6 iz 2004. godine - do sada je prešao bezmalo 900.000 km! Prvi FH tegljač, s Euro V motorom od 500 KS, Zlatiborac je kupio 2010. godine. I on je bio izuzetno opremljen, a vukao je i poluprikolicu neobične konfiguracije. Zlatiborac ostaje dosledan tradiciji – i proizvodnoj i ulaganjima u najsavremenija vozila.