Ovaj vučni voz je namenjen prevozu teških rudarskih mašina (bagera, utovarivača, bušilica), pretežno na površinskom kopu Veliki Krivelj u okolini Bora (istočna Srbija). Isporučilac specijalne poluprikolice sa osam osovina, renomirana kompanija iz Srbije, deklariše ukupnu masu ovog priključnog vozila od 166 tona - kada se vučni voz ne kreće brže od 10 km/h. Budući da se ova vrsta transporta inače obavlja pri malim brzinama, nije isključeno da će „ansambl“ sa novoisporučenim tegljačem Volvo FH obavljati prevoze ukupne mase i do svih 180 tona.
Opremu prvog Volvo tegljača ove vrste u kompaniji Serbia Zijin Bor Copper, osim uobičajne specifikacije, čine još i pojačana motorna kočnica Volvo VEB+ u kombinaciji s ritarderom, automatizovani menjač I-Shift s čeličnim kućištem za teške uslove rada sa dva dodatna stepena prenosa za kretanje unazad i ultra sporim, „puž“ stepenom prenosa s odnosom 1:32.04 u najsporijem hodu, izvod snage - izlazni obrtni moment sa transmisije HEAVY DUTY.
Pre novog troosovinskog tegljača, kompanija Serbia Zijin Bor Copper (Zijin Mining) je u 2019. i 2020. godini kupila 13 Volvo kamiona: 12 kipera Volvo FMX 8x4R sa tovarnim sanducima zapremine 20 m3 i jednu cisternu za vodu nadgrađenu na šasiji Volvo FMX 64R.
Rudarsko-topioničarski basen Bor je prve Volvo kamione kupio još početkom ovog milenijuma: bili su to troosovinski kiperi iz familije FM, koji su radili u vrlo teškim uslovima na površinskom kopu rude bakra i nekih plemenitih metala.