Kamioni

Nova porudžbina Volvo FMX kamiona za prevoze na najvećem gradilištu u Srbiji

Početkom februara proizvodno-trgovinsko društvo CEMPROM DOO iz Preljine nadomak Čačka potpisalo je ugovor za još jednu kupovinu Volvo kamiona: tokom marta u ovu uspešnu kompaniju trebalo bi da stignu još tri četvoroosovinska kipera Volvo FMX Classic 8x4R, koji će, kao i sedam prošle godine prvi put kupljenih Volvoa, uglavnom biti angažovani na trenutno najvećem građevinskom poduhvatu u Srbiji – izgradnji deonice autoputa Preljina-Požega na Koridoru 11.
Nova porudžbina Volvo FMX kamiona  za prevoze na najvećem gradilištu u Srbiji

CEMPROM je prve nove Volvo kamione, sedam četvoroosovinskih FMX-ova s motorima od 410 KS, kupio prošle godine – pet miksera za beton s nadgradnjom čuvenog Stettera (zapremine 12 m3) i dva kipera s tovarnim sanducima Wielton i KH Kipper (zapremine 20 i 22 m3). U Preljinu su stigli početkom jeseni i odmah najvećim delom angažovani na prevozima betona, odnosno za snabdevanje betonskih baza peščanim agregatima za trenutno najvećeg naručioca, kinesku kompaniju CCCC, glavnog izvođača radova na tridesetak kilometara autoputa Miloš Veliki koji od Preljine nastavlja do Požege.

„Za Volvo kamione smo se odlučili prvi put prošle godine, na sugestiju drugih vlasnika, kod kojih su se ova vozila u najboljem svetlu pokazala upravo u građevinskoj delatnosti“, kaže direktor proizvodnje u CEMPROM-u, Dejan Isailović. „Već u prvim mesecima rada su potvrdili da su to vozila koja predstavljaju odličan spoj cene i kvaliteta. Dodatan razlog za odabir Volvoa bila je dostupnost ovlašćenog, dobro opremljenog servisa s iskusnim i stručno osposobljenim tehničarima, koji se nalazi na tek nekoliko kilometara od našeg sedišta u Preljini. Kompletan tim Volvoove poslovne jedinice u Čačku zaslužuje pohvalu - u svakom trenutku su spremni da odgovore na bilo koji naš zahtev, a to je u prevozu betona od izuzetnog značaja, jer su s tim vitalnim građevinskim materijalom isključena svaka, čak i minimalna kašnjenja.“

CEMPOM je nove Volvoe angažovao i na prevozima sirovog (svežeg) betona i za druge kupce – građevinske firme koje izvode radove u Čačku, Kraljevu, Gornjem Milanovcu, Požegi i drugim okolnim mestima. Oni isporučuju beton i do gradilišta mnogih individualnih kupaca (danas se sirovi beton sve manje pravi na licu mesta – klasičnim mešalicama). Kiperi su, pak, danonoćno uposleni na prevozima peščano-šljunkovitih agregata za potrebe CEMPROM-ovih betonskih baza.

„Posle polugodišnje svakodnevne, naporne eksploatacije, mogu da potvrdim da su novi Volvo kamioni prevazišli naša očekivanja, pre svih mikseri za beton: ta snažna vozila lako ‘nose‘ bubnjeve velikog kapaciteta i prateću opremu i omogućavaju uštedu na broju tura koje moraju da se da naprave za određene projekte. Kiperi su, pak, iznenadili niskom prosečnom potrošnjom, mada i oni i mikseri za beton u jednom pravcu uvek voze punim kapacitetom, često i nešto iznad njega, naravno, uvek u granicama zakonskih maksimuma“, kaže gospodin Isailović.

„Već posle dva-tri meseca eksploatacije prvih Volvoa, i tehnički i komercijalni sektori kompanije bili su jednoglasni: ako se u budućnosti budemo odlučivali za nova vozila, prvi izbor će biti svakako Volvo. Nova porudžbina tri četvoroosovinska FMX-a sa 13-litarskim motorima od 420 KS, automatizovanim I-Shift menjačima, ojačanim prednjim osovinama nosivosti po devet tona i zadnjim tandem pogonskim mostom nosivosti 32 tone, s kiper nadgradnjama poljskog Wieltona zapremine 20 m3 potvrđuju to naše opredeljenje. Novi kamioni će uglavnom biti angažovani na izgradnji deonice autoputa Preljina-Požega, konkretno na prevozima tampona (mlevenog krečnjaka) za nasipe na tom velikom gradilištu“, dodaje Dejan Isailović.

Novi Volvoov kupac se opredelio za dodatnu sigurnost u eksploataciji svojih vozila – potpisao je Plave ugovore o održavanju i prvih sedam i tri nova kamiona.

Kompanija CEMPROM je poslovanje počela 26. oktobra 1992. Formirali su je bračni par Rakićević i prvih desetak godina bavila se pakovanjem i prodajom cementa i drugog građevinskog materijala. Od 2002. započela je proizvodnju sirovog betona za šta je instalirana betonska baza kapaciteta 24 m3 betona na sat, kupljena su i prva dva miksera za prevoz betona. Tri godine kasnije, 2005. poslovanje je prošireno proizvodnjom betonske galanterije – za tu namenu je napravljena nova hala i kupljena mašina za proizvodnju betonskih blokova. Već dobro poznat u Čačku i okolini; CEMPROM 2007. počinje s poslovnim aktivnostima i u Beogradu – u naselju Kijevo formira se moderna betonska baza  kapaciteta 60 m3 svežeg betona na sat koja se odmah uključuje u izgradnju Univerzitetskog naselja i Južnog bulevara. Iste godine CEMPROM kupuje i novu mašinu za izradu blokova, pa su kapaciteti sa dotadašnjih 1.300-1.500 blokova uvećani na 8.000 blokova na dan. Te, u svemu uspešne godine CEMPROM prodaje 1,5 miliona blokova i 200.000 stubova i 25.000 kubika sirovog betona. U godinama koje dolaze pretežan deo poslovanja će se odvijati u Čačku i okolini, jer u tom delu Srbije raste potražnja, pre svega za sirovim betonom.

Danas je CEMPROM jedan od lidera u svojoj branši u Moravičkom okrugu. Kompanija trenutno zapošljava 60 osoba. Osnovu poslovanja čine proizvodnja, prevoz i ugradnja sirovog betona – na tim poslovima je angažovano tridesetak teških kamiona, među kojima je sedam novih Volvoa FMX i jedan FM iz marta 2008. na koji je nadgrađena pumpa za beton velikog kapaciteta. Nastavljena je i proizvodnja betonske galanterije (elektro i stubova za ograde, blokova itd). Kompanija ima modernu betonsku bazu u Preljini (jednu od najvećih u regionu), kapaciteta 160 m3 svežeg betona na sat i dve na još dve lokacije – na ulascima u dva tunela na trasi autoputa Preljina-Požega, Laz (kada bude zvršen biće najduži drumski tunel u Srbiji) I Munjino brdo. Uskoro će biti instalirane još dve betonske baze na izlaznim stranama ovih tunela.

CEMPROM ima sopstvenu laboratoriju za kontrolu proizvedenog betona, koja od 2006. tesno sarađuje s Institutom za puteve iz Beograda. Kupcima se garantuje najviši nivo kvaliteta svežeg betona, što je od posebnog značaja kada se on ugrađuje u mostove, tunele i druge specifične objekte. Zbog toga je referenta lista objekata u čijoj je izgradnji isporukama svežeg betona učestvovala ova kompanija izuzetno dugačka: recimo, novijeg datuma su mostovi, tuneli i druga infrastruktura na deonici autoputa Miloš Veliki na deonici od Ljiga do Preljine, betoniranje velikih površina na prostoru nekadašnje kompanije Autotransport u Kraljevu, izgradnja velikih proizvodnih hala za kompanije Yura u Kraljevu i Forverk (Vorwerk) u Čačku… ukratko, CEMPROM svojim svežim betonom učestvuje u izgradnji skoro 90 odsto poslovnih, stambenih i individualnih objekata u Čačku i bližoj okolini.

Za više informacija, osoba za kontakt je:

Milutin Marinković

Marketing & Administration Officer, Volvo Adriatic South

+381 63 10 90 245
milutin.marinkovic@volvo.com

 

Volvo Trucks isporučuje kompletna transportna rešenja za zahtevne profesionalne kupce sa svojim punim asortimanom kamiona za prevoz srednjih i teških tereta. Korisnička podrška se pruža preko globalne mreže dilera sa 2.200 servisnih mesta u oko 130 država. Volvo kamioni se montiraju u 12 država širom sveta. U 2024. godini oko 134.000 Volvo kamiona je isporučeno širom sveta. Volvo Trucks je deo Volvo grupacije, jednog od vodećih svetskih proizvođača kamiona, autobusa, građevinskih mašina i brodskih i industrijskih motora. Grupacija takođe pruža kompletna rešenja za finansiranje i usluge. Rad kompanije Volvo Trucks zasnovan je na osnovnim vrednostima kvaliteta, bezbednosti i brige o životnoj sredini.