Kamioni

Nova vozila za promotera servisnih ugovora

U beogradsku kompaniju  Astra SB u avgustu 2022. su stigla još četiri nova Volvo tegljača FH sa Plavim ugovorima uključenim u cenu. Vlasnik, gospodin Branko Samardžić, još pre sedam godina, pri prvoj kupovini novih Volvo kamiona, spoznao je sve prednosti Volvoovih servisnih ugovora.

Sa četiri nova tegljača sa turbokompaund motorima od 460 KS i tehnologijom I-Save, u floti Astre SB sada je 41 tegljač Volvo i još dvadesetak vozila drugih marki. Novajlije su za manje od četiri meseca prevalile između 20.000 i 25.000 km što je bilo dovoljno za ocenu brojnih unapređenja na dugoprugašima sa TC motorima i I-Save paketom za uštedu goriva.

„Premda su četiri nova vozila praktično još u fazi uhodavanja, već samo uočili znatno smanjenje prosečne potrošnje – od pet do sedam odsto, što u vreme skupog dizela donosi osetne uštede“, kaže gospodin Samardžić. „S Volvo kamionima imam već dugogodišnja dobra iskustva i zato verujem u obećanja proizvođača da su FH tegljači sa turbokompaund i I-Save tehnologijom najekonomičnija vozila koje je Volvo do sada napravio za dugolinijske prevoze. A upravo takvim, međunarodnim prevozima se i bavi moja kompanija sa 80 zaposlenih, koja u 2022. slavi 30 godina postojanja.“

Četiri nova tegljača, kao i ostali u floti Astre SB, vuku plato i klasične poluprikolice, ali povremeno i specijalne poluprikolice za prevoz ravnog stakla, kakvih je vrlo malo u flotama srpskih prevoznika. U kompaniju su stigle bezmalo i isto vreme kada i prvi novi Volvo kamioni - 2015. godine. Tada je Astra SB kupila 15 novih FH tegljača sa Euro 6 motorima, takođe sa 460 KS i svi su odmah bili „pokriveni“ Plavim ugovorima.

„Još pri kupovini prvih novih tegljača spoznao sam prednosti Volvo servisnih ugovora, koji vlasnicima Volvo kamiona omogućavaju gotovo potpunu bezbrižnost, jer garantuju da će vozila uvek biti u odličnoj tehničkoj kondiciji i uvek sasvim spremna za sve, pa i najzahtevnije transportne zahteve. Osim toga, servisni ugovori omogućavaju da vozila sačuvaju dobar deo svoje vrednosti, u većem procentu nego kamioni s klasičnim održavanjem, što je itekako važno pri prodaji ili zameni za nova vozila“, kaže gospodin Samardžić.