Sve što treba da znate o Volvo FE kamionu, sa svim detaljima.
Pronađite specifikacije za visine šasija, maksimalno opterećenje prednje osovine, zadnje
vešanje, visine kačenja, tegljače, karakteristike šasije i kočnice.
Nisko | oko 880 mm |
Srednje | oko 950 mm |
Visoka | oko 1050 mm |
Vazdušna | Parabolična | |
---|---|---|
Nisko | 7.1/7.5/8 | 9 |
Srednje | 7.1/7.5/8 | 9 |
Visoka | 7.1/7.5/8 | 9 |
Tip | Osovine | Oslanjanje | Opterećenje 1 ili 2 osovine | Redukcija | Gurajuće/prateće osovine |
---|---|---|---|---|---|
Jednostruka osovina |
|
|
|
|
|
RAD-L90 | 4 x 2 | Parabolična/parabolična sa S-oprugama | 13 t | Jednostruka/u glavčini |
|
RAD-KR | 4 x 2 | Vazdušna | 13 t | Jednostruka/u glavčini |
|
Dvostruka/trostruka |
|
|
|
|
|
RADT-KR | 6 x 2 | Vazdušna | 19/20 t | Jednostruka/u glavčini | Prateća osovina (nepokretna/upravljiva) |
RADD-BR | 6 x 4 | Parabolična | 23 t | Jednostruka/u glavčini |
|
Dostupne su vučne poluge za povezivanje prikolica.
Rezervoari za gorivo | Rezervoari za AdBlue |
Mogu da se poruče plastični, čelični ili aluminijumski rezervoari za gorivo. Zapremine od 160 do 630 litara. Rezervoari u obliku slova D isporučuju se u dve visine – 560 mm i 710 mm. | Plastični, zapremine 32 litra. Pumpa za AdBlue je integrisana sa modulom rezervoara za AdBlue. |
Prednje osovine | Prateće osovine |
Prednje osovinsko opterećenje se kreće od 7,1 do 9 tona. | Dostupno u nekoliko konfiguracija – nepokretno sa jednostrukim ili dvostrukim pneumaticima ili aktivno upravljivo. Osovinsko opterećenje: 6,7, 7,1, 7,5 ili 10,5 tona. |
Pogon | Šasija | Oslanjanje | Visina okvira | Visina vučnog sedla* | Pneumatici | Minimalna visina kačenja** | Nominalna visina vožnje** |
---|---|---|---|---|---|---|---|
4×2 | |||||||
Srednje | RAD-KR | 266 | 150 | 315/60R22.5" | 992 | 1097 | |
Srednje | RAD-KR | 266 | 185 | 295/80R22.5" | 1103 | 1208 | |
Srednje | RAD-KR | 266 | 185 | 315/70R22.5" | 1086 | 1191 | |
Srednje | RAD-KR | 266 | 185 | 315/80R22.5" | 1114 | 1219 | |
Srednje | RAD-KR | 266 | 150 | 295/80R22.5" | 1063 | 1168 | |
Srednje | RAD-KR | 266 | 150 | 315/70R22.5" | 1049 | 1154 |
** Približne visine.
Niz otvora na okviru za isporučioca nadgradnje Gornji niz otvora je predviđen za isporučioca nadgradnje. Svi nosači u gornjem nizu otvora imaju pomerene ose i odstojnik od 8 mm. U gornjem nizu otvora ne postoje zakivci. | Vučna sedla Asortiman obuhvata ISO vučno sedlo sa L-profilima različite visine, što znatno povećava mogućnost izbora. Vučno sedlo spojeno prirubnicom je laka varijanta sedla jer ne zahteva nikakvu pričvrsnu ploču. Najmanja visina vučnog sedla iznad šasije je oko 150 mm. Integrisano podmazivanje i indikator priključene prikolice postoje kao opcije za određene varijante. |
Priprema za dizalicu Ploče za dizalicu mogu fabrički da se montiraju na šasiju. | |
Komplet pripreme za dizalicu Ploče za dizalicu mogu fabrički da se montiraju na šasiju. Kutija za akumulator se pomera unazad, a pričvrsne ploče se montiraju iza kabine, na obe strane šasije. Komplet električne pripreme – ELCRANE – je uključen. |
EBS (elektronski regulisani kočioni sistem) nudi izvanredan odziv,
performanse i dejstvo, istovremeno omogućavajući korišćenje niza praktičnih funkcija.
Nadogradite kočioni sistem tako što ćete dodati EBS Medium paket ili neku
dodatnu opciju. EBS je standardan u svim specifikacijama.
EBS Medium Osim funkcija paketa EBS Standard, EBS Medium ima i sledeće funkcije: | Hidraulični retarder Hidraulični retarder za AL306 menjače. Kompaktni, integrisani hidraulični retarder montiran je na menjač i nudi usporavanje kočnog momenta od 1490 Nm. |
Pomoć pri kretanju uzbrdo Kočnice se otpuštaju samo kada je obrtni moment motora dovoljan da se vozilo pokrene napred. | |
ESC (elektronska kontrola stabilnosti) Sistem za stabilizaciju kočnica aktivira kočnice pojedinačno na svakom točku, čime obezbeđuje stabilnost cele kombinacije vozila i suprotstavlja se njenom zanošenju i prevrtanju, kao i ljuljanju prikolice. ESC ispunjava zakonske zahteve za elektronsku kontrolu stabilnosti vozila i može da se poruči za dvoosovinska i troosovinska vozila. |
Pronađite specifikacije za motore, menjače, pogonske osovine (sa prenosnim odnosima), kombinacije pogonskih grupa i izvode snage.
| D8K | G9K320 |
---|---|---|
Standard o emisiji | Euro 6 | Euro 6 |
Br. cilindara | 6 | 6 |
Radna zapremina | 7,7 dm3 | 8,9 dm3 |
Hod klipa | 135 mm | 144,5 mm |
Prečnik cilindra | 110 mm | 114 mm |
Stepen kompresije | 17.5:1 | 12:01 |
Ekonomična oblast broja obrtaja | 1000–1700 o/min | 1200–1700 o/min |
Snaga izduvne kočnice (2800 o/min) | 120 kW (2800 o/min) | - |
Snaga kompresione kočnice (2800 o/min) | 170 kW (2800 o/min) | - |
Filteri za ulje | 1 | 2 |
Zapremina ulja, uključujući filter | 25,5 l | 27,6 l |
Rashladni sistem, ukupna zapremina | 17 l | 12,4 l |
Interval zamene ulja Preduslovi za gorivo | Prenosnik snage na motoru Verzija za biodizel |
Izlazni obrtni moment | Prenosni odnos | |
---|---|---|
PTER-DIN | 600 Nm* | 1:1 |
PTER-1400 | 600 Nm* | 1:1 |
PTER-100 | 600 Nm* | 1:1 |
* izlazni obrtni moment i u vožnji i u mirovanju. Sa AT2412, maksimalni obrtni moment u vožnji = 150 Nm.
D8K – SNAGA/OBRTNI MOMENTNeto izlazna snaga prema standardu: EC 582/2011 |
D8K250 (184 kW) |
|
---|---|
Maksimalna snaga na 2100 o/min | 250 KS |
Maksimalni obrtni moment na 900–1700 o/min | 950 Nm |
D8K280 (206 kW) |
|
Maksimalna snaga na 2100 o/min | 280 KS |
Maksimalni obrtni moment na 950–1700 o/min | 1050 Nm |
D8K320 (235 kW) |
|
Maksimalna snaga na 2100 o/min | 320 KS |
Maksimalni obrtni moment na 1050–1600 o/min | 1200 Nm |
D8K350 (258 kW) |
|
Maksimalna snaga na 2200 o/min | 350 KS |
Maksimalni obrtni moment na 1200–1600 o/min | 1400 Nm |
G9K320 – SNAGA/OBRTNI MOMENTNeto izlazna snaga prema standardu: EC 582/2011 |
G9K320 |
|
---|---|
Maksimalna snaga na 2000–2100 o/min | 320 KS (239 kW) |
Maksimalni obrtni moment na 1300–1400 o/min | 1356 Nm |
Dvanaestobrzinski menjač sa udvostručavanjem broja stepeni prenosa i promenom opsega pomoću automatizovanog sistema za promenu stepena prenosa. Na I-Shift mogu da se montiraju kompaktni retarder, prenosnik snage i hladnjak za ulje.
Tip | Najviši stepen prenosa | Obrtni moment motora (Nm) | Ukupna težina vučnog voza (tone) |
---|---|---|---|
AT2412G | Direktan | 2400 | 44 |
Kod ručnih menjača koristi se servo uređaj.
Kratka ručica menjača integrisana sa instrument tablom
ne prenosi vibracije i ima kratak i gladak hod.
Za menjače može da se specificira prenosnik snage.
Tip | Najviši stepen prenosa | Obrtni moment motora (Nm) | Ukupna težina vučnog voza (tone) |
---|---|---|---|
ZTO1006 | 6 | 1050 | 32 |
ZTO1109 | 9 | 1200 | 44 |
Automatski menjač obezbeđuje izvanredne startne
karakteristike i laku promenu stepena prenosa u celom
opsegu brzina. Menjač se koristi preko dugmadi na
instrument tabli. Može da se specificira prenosnik snage.
Tip | Najviši stepen prenosa | Obrtni moment motora (Nm) | Ukupna težina vučnog voza (tone) |
---|---|---|---|
AL306 | 6 | 1300 | 32 |
Tip | Osovina | Stepen prenosa | Maksimalni obrtni moment (Nm) | Maksimalno opterećenje 1 ili 2 osovine (u tonama) | Ukupna težina vučnog voza (tone) |
---|---|---|---|---|---|
Jednostruka redukcija |
|
|
|
|
|
RSS1344E | Jednostruka | Hipoidna | 2800 | 13 | 44 |
RSS1344C | Jednostruka | Hipoidna | 2600 | 13 | 44 |
RTS2370A | Tandem | Hipoidna | 3550 | 23 | 70 |
Redukcija u glavčinama |
|
|
|
|
|
RSH1370F | Jednostruka | Konusno spiralna | 3550 | 13 | 70 |
RTH2180C | Tandem | Hipoidna | 1200 | 21 | 80 |
RSS1344C | RTS2370A | RSH1370F | RTH2180D | RS1344E |
---|---|---|---|---|
2.64:1 | 3.09:1 | 3.76:1 | 2.63:1 | 2.47:1 |
2.85:1 | 3.40:1 | 4.12:1 | 2.94:1 | 2.64:1 |
3.08:1 | 3.78:1 | 4.55:1 | 3.13:1 | 2.85:1 |
3.36:1 | 4.13:1 | 4.67:1 | 3.33:1 | 3.08:1 |
3.70:1 | 4.50:1 | 5.41:1 | 3.57:1 | 3.36:1 |
4.11:1 | 5.14:1 | 6.18:1 | 3.85:1 | |
4.63:1 | 5.67:1 | 7.21:1 | 4.17:1 | |
5.29:1 | 6.17:1 | |||
6.17:1 |
D8K250 | D8K280 | D8K320 | D8K350 | G9K320 | |
---|---|---|---|---|---|
Menjači | |||||
AT2412G | ● | ● | ● | ● | |
ZTO1006 | ● | ● | |||
ZTO1109 | ● | ● | ● | ||
AL306 | ● | ● | ● | ● | ● |
Osovine sa jednostrukom redukcijom | |||||
RSS1344C | ● | ● | ● | ● | ● |
RSS1344E | ● | ● | ● | ● | |
RTS2370A | ● | ● | ● | ||
Osovine sa redukcijom u glavčinama | |||||
RSH1370F | ● | ● | ● | ● | ● |
RTH2180D | ● | ● |
Za pogon svih tipova opreme za nadgradnju postoji
veliki asortiman prenosnika snage koji ne zavise ili zavise od
kvačila.
Na motoru | Na menjaču |
PTER-DIN Zadnji prenosnik snage na motoru za direktan pogon hidraulične pumpe. | PTR-HF/FH/ZF Priključak za prirubnicu, mali ili veliki broj obrtaja. |
PTER1400 Zadnji prenosnik snage na motoru sa prirubnicom za priključivanje hidraulične pumpe. | PTR-HP/PH/ZF Priključak za povezivanje pumpe, mali ili veliki broj obrtaja. |
PTER100 Zadnji prenosnik snage na motoru sa prirubnicom za priključivanje hidraulične pumpe. | PTRD-D1D Dvostruki pogon sa priključkom za povezivanje pumpe i priključkom za prirubnicu. |
Pronađite specifikacije za mere kabina, visine kabina iznad zemlje i
karakteristike kabina.
Dnevna kabinaDnevna kabina sa udobnim i ergonomskim okruženjem za vozača. Unutrašnja visina 1605 mm, dužina 1600 mm i širina 2300 mm. | Kratka kabina za spavanjeKratka kabina za spavanje sa dodatnim prostorom koji može da bude opremljen krevetom za jednu osobu ili da se koristi kao kancelarijski prostor sa dodatnim odeljcima za odlaganje stvari. Unutrašnja visina 1605 mm, dužina 2000 mm i širina 2300 mm. | Kabina za spavanjeKabina za spavanje sa krevetom za jednu osobu. Unutrašnja visina 1605 mm, dužina 2200 mm i širina 2300 mm. |
Kabina sa niskim ulazomKabina sa niskim ulaznim stepenikom i jedno ili najviše tri putnička sedišta sa pojasevima. Unutrašnja visina 1605 mm, dužina 2200 mm i širina 2300 mm. U ponudi je verzija sa suvozačevim vratima na rasklapanje. |
Oslanjanje kabine Mehaničko oslanjanje napred i nazad: zavojne opruge i amortizeri. Pneumatsko oslanjanje napred i nazad: vazdušni jastuci. | Grejanje kabine Postoje dve varijante sistema za grejanje kabine: samo grejač sa ručnom regulacijom ili grejač i klima-uređaj sa ručnom regulacijom. Kao opcija postoji i sistem parkirnog grejača od 2 kW. |
Vozačevo sedište Postoje tri paketa opreme: Comfort, Standard i Economy. Sva tri podrazumevaju podešavanje po dužini i visini, podešavanje naslona i nagiba prednjeg kraja i integrisane naslone za glavu. | Unutrašnji prostor za odlaganje stvari U kabini se nalazi puno praktičnih i pristupačnih odeljaka za odlaganje dokumenata i ličnih stvari. Iznad vetrobranskog stakla nalaze se dva odeljka za odlaganje stvari, kao i četiri odeljka po DIN standardu. Kao opcije mogu da se poruče razne kutije za odlaganje stvari i tunelske kutije za odlaganje stvari, podmetač za pisanje i kuke za odeću. |
Suvozačevo sedište Dostupna su tri paketa opreme: Standard, Economy ili Basic. | Sirene Na raspolaganju su dva tipa dodatnih sirena, električni ili pneumatski – dve pneumatske sirene na krovu ili jedna električna sirena ispod prednjeg poklopca. |
Boje kabine Postoji 300 nepromenljivih varijanti. Osim toga, mogu da se poruče i dodatne boje pri adaptaciji od strane kupca. | Ležaj Ležaj može da bude jednodelni ili dvodelni, širine 580 ili 780 mm. Kao opcija postoji zaštitna šipka kreveta. |
Upravljač Prečnik upravljača je 460 ili 500 mm, u zavisnosti od konfiguracije kamiona, i može pneumatski da se podešava do željenog položaja. | Kabina sa niskim ulazom Kabina sa niskim ulazom kamiona FE pruža vam lak pristup uz otvaranje vrata pod uglom od 90 stepeni. Postoji u dve verzije sa ravnim vratima ili tunelom za motor, vidljivost je odlična i, naravno, pošto je u pitanju Volvo – bezbednost je na najvišem nivou. |
Sistem za klimatizaciju Postoje dve varijante sistema za grejanje kabine: samo grejač sa ručnom regulacijom ili grejač i klima-uređaj sa ručnom regulacijom. Kao opcija postoji i sistem parkirnog grejača od 2 kW. | |
Otvor na krovu kabine Kabina može imati otvor na krovu kabine koji može da se otvori 50 mm. U ponudi su stakleni i čelični. Poklopac može da se koristi ručno ili elektronskim putem. | |
Presvlake za sedišta Udobna tkanina. | |
Tapacirung zidova Udobna tkanina. |
Preuzmite listove sa podacima koji sadrže specifikacije u PDF formatu za Volvo FE koristeći sledeće veze.