Kamioni

SRBIJA

×

Devet najboljih unapređenja kompanije Volvo Trucks koja štede gorivo za Euro 6 pogonske grupe

Bez obzira na to da li se bavite dugolinijskim ili regionalnim transportom, distribucijom ili građevinom, ova najnovija ažuriranja za Euro 6 Step E znače ozbiljnu uštedu goriva za sve. Volvo je pregledao čitavu pogonsku grupu i primenio brojna unapređenja koja ne samo što poboljšavaju ekonomičnost goriva već i pružaju glatkije i prijatnije iskustvo vožnje – na putu i ​​van njega.
Volvo FH vozi sâm auto-putem po sunčanom danu.

Evo 9 najistaknutijih stavki:

1. Unapređeni D13TC motor. Ako poznajete Volvo FH sa funkcijom I-Save, znate da može znatno da smanji troškove goriva u dugolinijskom transportu. Ključ za to je D13TC, srce funkcije I-Save i najefikasniji motor kompanije Volvo do sada. Ova najnovija unapređenja predstavljaju korak dalje u razvoju. Proces sagorevanja goriva je poboljšan, trenje u motoru je smanjeno i sistem za ulje je unapređen. EATS (sistem naknadne obrade motora) takođe je poboljšan, težina motora je smanjena i uvedena je nova generacija sistema upravljanja motorom. Da bismo proširili svoju ponudu za uštedu goriva, D13TC je sada dostupan sa novom snagom od 420 KS.
 

2. Unapređeni su D11 i D13 eSCR motori. Kod oba motora proces sagorevanja je poboljšan i trenje je smanjeno. Povećana je efikasnost zahvaljujući ugradnji patentiranog talasastog klipa motora D13TC, koji optimizuje ubrizgavanje goriva. EATS sistem je takođe poboljšan, smanjena je težina motora i uvedena je nova generacija sistema upravljanja motorom. Kupci koji rade u građevinarstvu takođe će ceniti to što je minimalna brzina tempomata sada smanjena na 4 km/h. Za još veću fleksibilnost, D13 eSCR je sada dostupan i sa snagama od 460 i 500 KS za biodizel B100.

 

3. Unapređeni I-Shift. I-Shift sada pruža glatkije i brže promene stepena prenosa i harmoničnije iskustvo vožnje nego ikada ranije. Nadogradnje uključuju novi sistem menjanja stepena prenosa i strategiju menjanja stepena prenosa, kao i novi sistem kvačila za D13 motore. Ažurirani I-Shift je dostupan za sve teške kamione i Volvo FE.
 

4. Novi softver I-Torque. I-Torque, novi inteligentni Volvo softver za obrtni moment, optimizuje obrtni moment motora radi uštede goriva. Upotrebom topografskih podataka funkcije I-See, zajedno sa ukupnom kombinovanom težinom kamiona, I-Torque automatski izračunava optimalni obrtni moment motora za vašu rutu. I-Torque je trenutno dostupan sa našim novim paketima goriva za D13 Euro 6 dizel motore.
 

Pogledajte ovaj kratki snimak da biste saznali više o funkciji I-Torque:

 

5. Poboljšana aerodinamika. Da bi se optimizovao usmerivač vazduha, primenjena su poboljšanja na kabinama Volvo FM i FH. Oba modela su dobila poboljšane zaptivke oko maske hladnjaka i prednjih pomoćnih svetala, novi poklopac za nosač retrovizora, kao i obloge blatobrana kako bi se poboljšao protok vazduha oko lukova točkova (na kamionima sa gumama 385/55). Volvo FH je dobio i dodatna proširenja vrata i poboljšanja usmerivača vazduha za XHSL (izuzetno visoka kabina za spavanje).

 

6. Nova energetski efikasna pumpa servo upravljača. Nova Volvo elektronski kontrolisana pumpa servo upravljača pruža precizniju kontrolu upravljanja, što znači da može da smanji potrebnu energiju tokom vožnje pravo. Za zahtevne kupce na dugim relacijama i kupce sa dugim vremenom mirovanja, to znači da se gubici energije mogu smanjiti. Pumpa servo upravljača je uključena u nove Volvo pakete goriva za D11 i D13 Euro 6 dizel motore.

7. Efikasniji vazdušni kompresori. Volvo je uveo novu generaciju vazdušnih kompresora koji štede gorivo tako što efikasnije povećavaju pritisak vazduha. Ovo je sada standard za sve D11 i D13 Euro 6 dizel motore.

8. Novi filteri za vazduh, gorivo i ulje, kao i nove veličine rezervoara za AdBlue. Novi filteri su fizički dizajnirani tako da se može instalirati samo ispravan filter koji će obezbediti optimalne performanse motora i maksimizovati radni vek motora. Volvo filteri su napravljeni od specijalno pripremljenog naboranog filterskog papira i imaju veliku površinu kako bi se obezbedio odličan kapacitet filtracije i dug radni vek. I, kako bi se vozačima olakšalo dopunjavanje goriva i uree na istoj pumpi, veličine Volvo rezervoara za AdBlue ažurirane su kako bi odgovarale povećanoj efikasnosti unapređenih D11 i D13 Euro 6 dizel motora.

9. Alternatori sa 50% dužim radnim vekom. Da bi život na putu bio ugodniji, Volvo je predstavio i novu generaciju alternatora od 150 A sa 50% dužim životnim vekom. Komunikacija sa alternatorom takođe poboljšana zahvaljujući dodatku funkcionalnosti LIN (lokalna interkonektivna mreža), koja omogućava da Volvo dijagnostikuje alternator, razume kada ga treba zameniti i planira punjenje kako bi se produžio život komponenti za upravljanje napajanjem. Novi alternatori su standardni za dizel Euro 6 FH i FH16 modele. Za još veću udobnost, Volvo je takođe dodao novi, veći alternator od 180 A u asortiman za ove modele.

Želite da saznate više o tome kako da smanjite svoj račun za gorivo? Pogledajte članak Kako da poboljšate efikasnost goriva u kamionu za pregled ključnih faktora koji utiču na potrošnju goriva, emisije i troškove voznog parka u vezi sa gorivom.

Imate li pitanja?

Lokalni zastupnik za Volvo Trucks ima odgovor na vaše pitanje. Svratite do njega, pozovite ga ili ga zamolite da dođe do vas.