Kamioni

×

6 načina da povećate radnu efikasnost kamiona

| 3 min. | 3 min
Svaki minut zastoja u radu znači izgubljeni prihod. Evo šest načina na koje možete da pomognete da vaše vozilo ostane na putu što je duže moguće, od jednostavnih i direktnih, do korišćenja svih prednosti povezivanja.
Ljudi pričaju ispred kamiona i gledaju tablet

Najefikasniji način da izbegnete kvar je da budete proaktivni i da preduzmete preventivne mere kako biste izbegli da do njega uopšte i dođe. Napredak u tehnologiji i povezivanju znači da danas već postoji niz povezanih usluga koje mogu da pomognu da se kvar predvidi i spreči.


Istovremeno, povremeni zastoji u radu su i dalje neizbežni deo ove industrije tako da je važno da uvek budete spremni na najgore i da reagujete kada dođe do kvara.


Uz odgovarajuću podršku, oko 80 odsto očekivanih kvarova može proaktivnim merama da se izbegne ili barem ublaži, dok reaktivne mere pomažu da se ublaže posledice kada se kvarovi dogode.


1. Dnevne inspekcijske provere.
Prva i najjednostavnija mera koju možete preduzeti da biste proaktivno izbegli kvar je da uradite jednu brzu vizuelnu inspekciju vozila na početku svakog dana. Utrošak od nekoliko minuta dnevno može da vam uštedi mnogo vremena i novca na duge staze ako vam pomogne da rano uočite kvar ili grešku.


2. Prilagodite svoj raspored servisiranja tako da odgovara vašem vozilu.
Koliko često kamion treba da se servisira zavisi od načina na koji se koristi, a može da varira u zavisnosti od različitih faktora. U idealnom slučaju želite raspored servisiranja kojim se osigurava da je kamion uvek u dobrom stanju, ali i smanjuje vreme provedeno u radionici. Dok se tradicionalno kamioni servisiraju prema unapred određenim intervalima, povezivanje omogućava optimizaciju prilagođenog rasporeda servisiranja na osnovu stvarne upotrebe i stanja vozila. Na ovaj način će planirana poseta servisu moći da se pomeri za ranije ako je potrebna ili odloži ako nije potrebna.


3. Investirajte u praćenje u realnom vremenu.
Povezivanje takođe omogućava kontinuirano praćenje vozila i pojedinačnih komponenti i otkrivanje kvarova pre nego što izazovu oštećenje. Vredi istražiti opcije koje su vam dostupne jer bi se investicija u takvu uslugu mogla brzo isplatiti. Planirani odlazak u radionicu će uvek biti jeftiniji i lakši za obavljanje od neočekivanog kvara usred zadatka.


4. Daljinski ažurirajte softver vozila.
U modernim vozilima, ažuriranja softvera su sve važniji deo svake posete servisu, a to ne mora nužno da se uradi u radionici. Pronalaženjem dobavljača koji može da ponudi takvu uslugu, možete smanjiti posete vozila radionici.


5. Pronađite ugovor o servisiranju koji odgovara vama i vašim potrebama.
Većina proizvođača nudi niz ugovora o servisiranju sa različitim stepenima podrške. Najbolja opcija za vas zavisiće od vaših jedinstvenih potreba, ali na kraju bi trebalo da pronađete nivo koji vam pruža potpunu bezbrižnost bez ulaganja u nepotrebne servise.

 Ako je moguće, dobro je imati jedan ugovor o servisiranju koji pokriva celo vozilo – kamion, kao i nadgradnju ili prikolicu – da biste izbegli odvojene posete različitim radionicama.


6. Imajte uspostavljenu odgovarajuću podršku za situacije kada dođe do kvara.
Kad god da se dogodi i gde god da se dogodi, kada vam se kamion pokvari, morate da imate pristup pomoći na putu i vuči. Da li vaš dobavljač nudi podršku tokom radnog vremena vašeg vozila? Da li pokriva oblasti u kojima poslujete? I da li možete da razgovarate sa nekim na svom jeziku ako ste u inostranstvu? Takođe vredi pitati koje garancije može da ponudi u pogledu toga koliko će vremena biti potrebno da se vozilo vrati na put ili kakvu nadoknadu može da ponudi ako se te garancije ne ispune.

Slični članci