Kamioni

Uvećava se flota Volvo „šticara“ u kompaniji Ambalažerka

Domaći lider u proizvodnji drvenih gajbica za voće i povrće i najveći srpski izvoznik ove ambalaže, kompanija Ambalažerka iz Begaljice kod Beograda, u 2020. je nastavila s modernizacijom i proširenjem svoje transportne flote: početkom avgusta preuzeta su još dva solo FMX kamiona, koji su, kao i prikolice koje vuku, prilagođeni za prevoz drvenih trupaca.
Ambalažerka

Ambalažerka je 2016-te, prvi put od formiranja, kupila dva nova Volvo kamiona, oba iz familije FH - dvoosovinski tegljač i troosovinsku šasiju s kabinom, na koju je nadgrađena specijalna oprema za transport drvenih trupaca. No, kompanija iz Beglajice ima bogato iskustvo s Volvoom: prvi polovan kamion ove marke je kupila još 2002. godine. Po šumskim bespućima i drugde po Srbiji potvrdio da je po izdržljivosti, robusnosti, pouzdanosti i teretnim sposobnostima neprevaziđeno vozilo i zato pre četiri godine osnivač i direktor Ambalažerke, Dobrica Nikolić, nije imao dilemu čime obnoviti vozni park.

Zbog naraslih transportnih potreba, Ambalažerka je i u 2019. nastavila s modernizacijom i proširenjem svoje transportne flote – s dva tegljača FH koji vuku uvozne poluprikolice sa „šticama“ i dva solo FMX kamiona, takođe s opremom za prevoz trupaca, ali nadgrađenom u Srbiji.

Budući da su u jednogodišnjoj eksploataciji FMX „šticari“ dokazali da su idealna vozila upravo za vrlo izazovne i teške prevoze drvenih trupaca, Ambalažerka se i ove godine odlučila za još dva vozila iz ove familije: to su troosovinci (6x4) s motorima od 460 KS, automatizovanim menjačima sa specijalnim softverom za teške uslove terenske vožnje, s dobro opremljenim Globetrotter kabinama s jednim ležajem. Oprema za manipulaciju drvenim trupcima i njihov prevoz je nadgrađena u Srbiji, dok su prikolice iz asortimana renomiranog austrijskog proizvođača priključnih vozila.

Tako su sada u voznom parku Ambalažerke, od ukupno 13 teških kamiona, njih osam s Volvo znakom. Flota je pretežno uposlena na prevozu drvenih trupaca iz šumskih gazdinstava i sa stovarišta u Srbiji do pogona u Begaljici, Srpskom Miletiću i Osanici. Po potrebi, koristi se i za snabdevanje proizvodnih pogona drvnom masom iz okolnih država, pre svega iz Hrvatske.