Za 4x2 tegljač sa prosečnom težinom od 30 tona, doseg je oko 300 km. Međutim, u zavisnosti od specifikacija i primene, doseg može da bude znatno duži jer na njega utiču brojni faktori.
Loše vreme kao što su kiša, niske temperature i jak čeoni vetar, povećavaju potrošnju energije i zbog toga skraćuju domet vozila – na isti način na koji ovi uslovi povećavaju potrošnju goriva u standardnom vozilu na dizel pogon.
U gradskim i regionalnim okruženjima, dobro obučeni vozač može da utroši 20% manje energije od loše obučenog vozača. Optimalna tehnika vožnje je dobra anticipacija sa minimalnim kočenjem i ubrzavanjem – kao i kod standardnog vozila na dizel pogon. Najznačajnija razlika je u tome što je lagano kočenje još važnije kod električnog kamiona pošto se energija rekuperiše i skladišti u akumulatoru vozila, a što povećava domet.
Kinetička energija vozila se rekuperiše i koristi se za dopunu akumulatora. To će vam pomoći da povećate domet.
Karoserija vozila može da ima značajan uticaj ako koristi energiju iz kamionskih akumulatora. Na primer, mešalica za beton koristi mnogo više energije od kamiona sandučara. Težina vozila, kao i topografija puteva, takođe imaju veliki uticaj – na isti način na koji utiču na konvencionalne dizel kamione.
Potrošnja energije dok vozilo stoji u mestu je ograničena – osim ako pogonska grupa ne napaja funkcije sa velikom potrošnjom energije, kao što je mešalica za beton.
Ne, velika većina energije uskladištene u akumulatoru koristi se za pogon. Potrošnja energije iz pomoćnih sistema kao što su grejanje, hlađenje, pumpe ili bilo koji drugi električni aparat je dosta manja u odnosu na ono što se troši za pogon. Na primer, pametni telefon koristi mnogo manje od 0,01 kilovat na čas energije, dok više od 500 kWh može da se uskladišti u akumulatoru.
Energetski status akumulatora može da se prati na instrument tabli i daljinski u svakom trenutku, ali ako se približi nuli, vozač će biti obavešten i biće smanjena dostupna snaga, što će uticati na vozne karakteristike.